REGULAMIN KONKURSU
I. Postanowienia ogólne
1. Organizatorem konkursu jest Publiczna Szkoła Podstawowa SIGiE w Pełtach przy współudziale Poradnia Psychologiczno-Pedagogicznej w Myszyńcu.
2. Udział w konkursie jest bezpłatny i dobrowolny.
Cele konkursu:
• zainteresowanie dzieci i młodzieży tradycjami kurpiowskimi,
- podtrzymanie i popularyzacja twórczości ludowej związanej ze świętami wielkanocnym
- promocja kultury kurpiowskiej, rękodzieła ludowego
- edukacja młodego pokolenia w zakresie historii Kurpiów
- promocja dzieci i młodzieży z uzdolnieniami artystycznymi,
- integracja międzyszkolna.
III. Uczestnicy konkursu
1. Konkurs adresowany jest do uczniów Szkół Podstawowych.
- Wychowawcy lub opiekunowie składają prace w wyznaczonym terminie do Organizatora .
- Niezbędne jest dostarczenie do Organizatora formularza zgłoszeniowego wraz z pracą konkursową oraz zgodą opiekuna prawnego na udział w konkursie (załącznik od organizatora).
IV. Tematyka i forma pracy
DEKORACJE I OZDOBY WIELKANOCNE.
- Pisanki zdobione woskiem lub skrobane.
- Palmy wielkanocne (Palmy nie mogą być wyłącznie kompozycjami bibułkowymi, mogą być wykonane z roślinności leśnej nie podlegającej ochronie)
- ozdoby domu ( kwiaty, kierce, bukiety, wycinanki, w tym gwiazdy, leluje, kogutki, byśki).
- Stroiki, koszyczki wielkanocne
- Prace konkursowe oceniane będą w kategoriach wiekowych :
– klasy 1-3,
– klasy 4-6
– klasy 7-8
- Warunki:
1. Prace powinny być wykonane indywidualnie.
2. Jeden uczestnik może dostarczyć tylko jedną pracę. - Każda praca powinna być opatrzona kartą zawierającą:
imię i nazwisko, dokładny adres, klasa, podpis nauczyciela i nazwę reprezentowanej szkoły
- Nadesłane prace przechodzą na własność organizatora.
- W konkursie mogą wziąć udział wszyscy, którzy do 30.03.2022r. dostarczą swoje prace na adres
Publiczna Szkoła Podstawowa SIGiE Pełty 37, 07-430 Myszyniec
bądź umówionym miejscu po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym (Ostrołęka , Kadzidło)
- Rozstrzygnięcie konkursu .
1. Oceny prac dokona komisja konkursowa.
2. Powołana przez organizatora komisja oceni prace, biorąc pod uwagę następujące kryteria: walory estetyczne, nakład pracy, samodzielność pracy.
3. W konkursie przyznane zostaną nagrody za I , II i III miejsce oraz za wyróżnienia w każdej kategorii .
4. Uczestnicy otrzymają dyplomy za udział.VII. Ogłoszenie wyników.
1. Wyniki konkursu zostaną opublikowane na stronie Szkoły Podstawowej SIGiE w Pełtach (FB) - O terminie uroczystego podsumowania konkursu szkoły zostaną powiadomione na e-mail lub telefonicznie .
- Prace konkursowe w formie fotorelacji zostaną umieszczone na stronie Szkoły Podstawowej SIGiE w Pełtach ,Sołectwa Pełty i Myszyniec-Koryta oraz Gminy Myszyniec
Szczegółowych informacji dotyczących konkursu udzielają pracownicy Publicznej Szkoły Podstawowej SIGiE w Pełtach
Tel.kontaktowy – 692 208 706, 511 025 269
Email – sppelty@interia.
Organizatorzy